Job 11 van 59


Report this listing

Solliciteren



hr consultant retail


Functie

In deze functie ga je als een echte ondernemer aan de slag kunnen gaan!

Klaar om hierover meer te ontdekken?

- Als een echte netwerker begeef jij je bij jouw klanten en laat jij hen proactief kennismaken met jouw kandidaten!

- Je geeft advies over de arbeidsmarkt aan zowel bestaande als aan nieuwe klanten.

- Om succesvol te zijn in deze functie, bouw je een vertrouwensrelatie op met jouw kandidaten en zorg jij voor een optimale "candidate experience". Bij deze functie is het ook belangrijk om te werken rond een Talentpool. Hierbij kan je acties uitwerken om instroom te genereren en om jouw Talentpool actueel te houden.

- Door jouw doenersmentaliteit en ondernemerschap volg jij jouw cijfers van het kantoor nauwgezet op en past hieromtrent jouw aanpak en acties aan.

- Voor jouw klanten heb jij als HR consultant een adviserende rol, denk je mee en stel je oplossingen voor

- Via klantenbezoeken of virtuele calls motiveer je zelf klanten/prospects om met Randstad samen te werken

In deze functie zal je je voornamelijk verdiepen in functieprofielen binnen Retail & Industry.

Kortom, hou je ervan om veel te schakelen, in interactie te treden met zowel jouw kandidaten als klanten, te netwerken, dan is deze functie iets voor jou!

Enthousiaste collega's, een ervaren en energieke manager, een mooi opleidingstraject staan voor je klaar!

Dit is een interne vacature om te werken bij Randstad. Gelieve rechtstreeks via deze link https://www.randstad.be/nl/over-ons/werken-bij-randstad/interne-vacatures/hr-consultant-retail_kortrijk_AFASRSNL-2976/ te solliciteren.

Bedrijfsprofiel:

Bij Randstad ben je meer dan iemands volgende baan. Je bent het telefoontje dat iemands wereld verandert. De brug tussen vandaag en het vervolg van een carrière. De opleidingen en doorgroeikansen zorgen ervoor dat jij verder kan groeien. Bij Randstad bouw je niet enkel aan het carrièrepad van een ander, maar ook aan dat van jou. We hechten daarbij veel belang aan de balans tussen werk en privé. Daar ligt onze kracht.

Gelijkekansenbeleid Randstad Group

Bij Randstad Group streven we naar gelijke kansen voor iedereen en hanteren we een competentiegerichte selectieprocedure. Alle gekwalificeerde kandidaten zijn welkom, ongeacht leeftijd, seksuele geaardheid, nationaliteit, geloof, geslacht, handicap, enzovoorts. We gaan voor een inclusieve werkomgeving waarin diversiteit wordt omarmd en discriminatie en intimidatie niet worden getolereerd. Wij willen een afspiegeling te zijn van de maatschappij waarin we actief zijn; dat maakt onze organisatie sterker en veerkrachtiger.

Jouw profiel

- Deze functie wordt op Bachelor-en Masterdenkniveau uitgeoefend.

- Jouw empathie, klantgerichtheid, commerciële drive en werkgoesting zijn belangrijk.

- Je communiceert vlot en legt makkelijk contacten.

10 goede redenen om te solliciteren: 1. Werken bij Randstad, is werken bij een top employer. 2. We leggen de focus op een inclusieve bedrijfscultuur: gelijke kansen voor iedereen zodat je jezelf kan zijn 3. Focus op jouw groei en ontwikkeling :feedbackgesprekken, een persoonlijke learning coach en een ontwikkelingstraject op maat 4. Een aantrekkelijke verloning afhankelijk van werkervaring + netto onkostenvergoeding van 75€/maand 5. Maaltijdcheques van 8€/dag, ecocheques tot 250€/jaar, vakantiegeld én eindejaarspremie 6. 20 dagen vakantie + 12 adv vrij te kiezen in opname 7. Laptop + smartphone + data abonnement 8. Een bedrijfswagen en tankkaart (optie in flexibel verloningspakket) 9. Extralegaal pensioen plan, hospitalisatie- en groepsverzekering (incl. overlijdensdekking en invaliditeitsverzekering) 10. Interessante bonusregeling Solliciteren? Wij vinden het belangrijk dat iedereen kan deelnemen aan de selectieprocedure. Heb je hierover nog specifieke vragen of noden mail ons dan even: recruitmentcenter@randstad.be.

  • Dossiers van vacatures beheren (inschrijving, opvolging van de vervulling, ...)
  • Activiteiten: Preselectie van kandidaten bij aanwervingen
  • De vraag identificeren en de noden van de klant analyseren (promotie, opleiding, integratie, ...)
  • Dossiers van werkzoekenden beheren
  • De klant begeleiden bij de te ondernemen stappen
    De acties opvolgen en een voortgangstraject voorstellen
  • Klanten onthalen en informeren (tewerkstellingsmaatregelen, vergoeding, opleidingsmogelijkheden, ...)
  • Noden en verwachtingen van de klant-werkgever identificeren (aanwerving, competentiebeheer, opleiding, ... )
    De samenwerkingsmodaliteiten bepalen

Aanbod

10 goede redenen om te solliciteren:

1. Werken bij Randstad, is werken bij een top employer.

2. We leggen de focus op een inclusieve bedrijfscultuur: gelijke kansen voor iedereen zodat je jezelf kan zijn

3. Focus op jouw groei en ontwikkeling :feedbackgesprekken, een persoonlijke learning coach en een ontwikkelingstraject op maat

4. Een aantrekkelijke verloning afhankelijk van werkervaring + netto onkostenvergoeding van 75€/maand

5. Maaltijdcheques van 8€/dag, ecocheques tot 250€/jaar, vakantiegeld én eindejaarspremie

6. 20 dagen vakantie + 12 adv vrij te kiezen in opname

7. Laptop + smartphone + data abonnement

8. Een bedrijfswagen en tankkaart (optie in flexibel verloningspakket)

9. Extralegaal pensioen plan, hospitalisatie- en groepsverzekering (incl. overlijdensdekking en invaliditeitsverzekering)

10. Interessante bonusregeling

Solliciteren?

Wij vinden het belangrijk dat iedereen kan deelnemen aan de selectieprocedure. Heb je hierover nog specifieke vragen of noden mail ons dan even: recruitmentcenter@randstad.be.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht